Πέμπτη, 20 Ιανουαρίου 2011

ΤΑ ΚΑΛΑ ΝΕΑ

ειναι οτι παρ'ολο που ολοι εχετε παρει τεσσερα με πεντε κιλα το λιγοτερο
απο τις γιορτες που μολις περασαν (θα μου πειτε οτι εχετε καποιο δικιο γιατι
οι γιορτες ηταν πολλες, με τελευταια του Αγ. Αθανασιου προχθες) μπορειται
να αρχισετε απο σημερα ενα προγραμμα διατροφης με στοχο στο μικρο διαστημα που μεσολαβει μεχρι να ανοιξει το Τριωδιο να επανελθει το σωμα
στην καλη κατασταση που ηταν μετα το καλοκαιρι.
Εξ'αλλου αυτο ειναι επιβεβλημενο για οποιους θελουν να ειναι σε καλη φορμα
τις Αποκριες, γιορτες κεφιου, χαρας και ξεδωματος.
Οπως μου γραφετε οποιος ακολουθει τις συμβουλες αυτου του blog ουτε κιλα
πηρε παρ'ολο που ακομα θυμαται με τυψεις ορισμενες στιγμες τα Χριστουγεννα ειδικα, και αισθανεται ετοιμος για την ευεξια που θα φερει η
Ανοιξη που πλησιαζει ολο και γρηγοροτερα.

Για αυριο Σαββατο 22 Ιανουαριου:

Πρωινο:  100 γρ. ανθοτυρο + 1 κριθαρενιο παξιμαδι  η  2 αυγα βραστα η     τηγανητα με 1 φετα ψωμι

Κολατσιο πρωινου: 1 τυροπιτα κουρου η 60 γρ. κιτρινο τυρι + ενα μηλο

Μεσημεριανο: σουπα μπακαλιαρου (οτιδηποτε κατεψυγμενου, νωπου, παστου) αν ειναι παστος θελει ξαλμυρισμα περιπου 24 ωρες σε νερο.
Σε περιπου 2 λιτρα νερου ριχνουμε 250 γρ.  μπακαλιαρο (για δυο μπολικες μεριδες)  με φρεσκο σελινο να βρασει τρια τεταρτα περιπου, μετα βαζουμε
καυτερη πιπερια αν θελουμε και μετα ενα φλυτζανι κριθαρακι, 4 κουταλιες σουπας ελαιολαδο, δοκιμαζουμε αν
χρειαζεται αλατι το αφηνουμε να βρασει ενα τεταρτο και σερβιρουμε σε βαθυ πιατο με κομματακια απο κριθαρενιο
παξιμαδι.

Κολατσιο απογευματινο: ενα γιαουρτι με μελι και καρυδια

Βραδυνο: αν εχει περισεψει σουπα θα μας φανει βαλσαμο το βραδυ διαφορετικα ενα σαγανακι περιπου 100 γρ. σκληρο τυρι με μια μαρουλοσαλατα θα ηταν ιδανικο δειπνο.

Αν πεινασετε αργοτερα μπορειται να φατε οποιοδηποτε κολατσιο ανα 2 ωρες.

Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ !!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου