Τετάρτη, 6 Φεβρουαρίου 2013

Η ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ Η ΑΔΥΝΑΜΙΑ Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ


Τό παρακάτω απόσπασμα είναι από μία συνεντευξη του καθηγητη Μάνου Δανέζη: "Μίλησα για τις αδυναμίες των αισθήσεων μας. Οι αισθήσεις μας έχουν βασικά τρεις αδυναμίες. Ας πάρουμε το μάτι μας. Δεν αντιλαμβάνεται όλες τις ακτινοβολίες παρά ελαχιστότατες, αυτό που λέμε οπτικό φάσμα. Μιλάμε για έναν ωκεανό φωτός που δεν μπορούμε ν’ αντιληφθούμε και αντιλαμβανόμαστε μόνο ελαχιστότατες. Η δεύτερη αδυναμία που έχει το μάτι μας είναι ότι δεν μπορεί ν’ αντιλαμβάνεται αντικείμενα που είναι μικρότερα από κάποια ελάχιστη διάμετρο. Με τον τρόπο αυτό δεν καταλαβαίνουμε τη σκόνη που βρίσκεται μεταξύ μας, τα σωματίδια των οσμών, τα μικρόβια κλπ. Και η τρίτη αδυναμία που έχει το μάτι μας είναι αν δύο αντικείμενα είναι πιο κοντά από μια συγκεκριμένη απόσταση δεν τα αντιλαμβανόμαστε σαν δύο αντικείμενα, αλλά σαν ένα. Κοίταξε τώρα αν δεν είχαμε αυτές τις αδυναμίες του ματιού. Για παράδειγμα αν βλέπαμε όλες τις ακτινοβολίες, τότε δεν θα βλέπαμε τίποτα! Θα ήταν ένας απέραντος ωκεανός φωτός γύρω μας, που δεν θα διέκρινες τίποτα, θα ήταν απλά ένα εκτυφλωτικό φως. Για να δούμε τη δεύτερη αδυναμία. Αν βλέπαμε αντικείμενα που ήταν μικρά, τότε αυτός ο χώρος μεταξύ μας δεν θα ήταν κενός. Θα ήταν το πιο πηχτό πράγμα που έχεις δει στη ζωή σου! Ακόμη και το άρωμα που φοράω, τα μικροσωματίδια, θα τα έβλεπες. Θα έβλεπες τη σκόνη, μικροοργανισμούς, κι ακόμη τις πτητικές ενώσεις, το καυσαέριο… Θα έβλεπες να μας ενώνει ένα πυκνότατο υλικό. Δηλαδή εσένα θα σε έβλεπα θαμπό, γιατί θα σε έβλεπα μέσα από ένα εκπληκτικά πυκνό υλικό. Ας πάμε στην τρίτη αδυναμία. Αν μπορούσα να ξεχωρίσω ως ανεξάρτητα αντικείμενα όσο κοντά και να βρίσκονται. Τότε δεν θα σε έβλεπα εσένα. Θα έβλεπα τα κύτταρά σου, θα έβλεπα τα μόρια σου, τα άτομα σου, τα ηλεκτρόνια, τα πρωτόνια, τα νετρόνια των ατόμων σου. Θα έβλεπα τα στοιχειώδη σωμάτια. Κι επειδή αυτά δεν είναι σωματίδια μάζας αλλά ρεύματα ενέργειας, θα έβλεπα την ενέργεια. Κι επειδή τα πάντα είναι φτιαγμένα από τα ίδια δομικά υλικά, τότε πως θα ξεχώριζα το τραπέζι από εσένα; Θα ζούσα σ’ έναν ωκεανό στροβιλιζόμενης ενέργειας!" Ο Δανέζης με σαφήνεια περιγραφει την καθημερινοτητα μας, δεν ειναι διηγημα επιστημονικης φαντασιας.

Πέμπτη, 20 Δεκεμβρίου 2012

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ - ΕΙΡΗΝΗ, ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ


20/12/2012  το τελευταιο χαρτι της παραπλανησης θα πεσει αυριο στο τραπεζι. Οπως παντα δεν θα
γινει τιποτα απο αυτα που καποιος μπορει να περιμενει.
Θα γινει "κατι αλλο".
Η συντελεια δεν ηρθε τον τελευταιο χρονο για ολους, ηρθε ομως για αυτους που ζουν μαρτυρικα
μεσα στους εμφυλιους που συγκλονιζουν την ανθρωποτητα.
Ηρθε για αυτους που ζουν μεσα στην πεινα και τη φτωχια χρονια τωρα χωρις κανενας απο εμας να τους σκεφτεται και να τους βοηθα.
Ηρθε για αυτους που νιωθουν την καρδια τους παγωμενη και σκληρη.

Απλα αφηστε την Θεια Πνοη να ζεστανει την καρδια σας . Μην φοβοσαστε τιποτα.
Ο Θεος δεν εφυγε ποτε απο μεσα μας, μας προστατευει και μας αγαπαει παντα.


Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2012

Διαβήτης και Διατροφή




Ο Διαβήτης δημιουργείται όταν η ινσουλίνη που παράγει ο οργανισμός μας
δεν είναι αρκετή (πρόβλημα στο πάγκρεας) ή δεν είναι ικανή  να ξεκλειδώσει
τους υποδοχείς των κυττάρων και να βάλει το σάκχαρο μέσα σε αυτά
(αντίσταση στην ινσουλίνη).
Έτσι το σάκχαρο συγκεντρώνεται στο αίμα και φράζει τα αιμοφόρα αγγεία, με αποτέλεσμα
να μην τρέφονται σωστά τα όργανα ή τα μέλη του σώματος και να καταστρέφονται.
(καρδιά, μάτια, νεφρά, δάκτυλα ποδιών-χεριών)
Το στρες και τα αρνητικά συναισθήματα (θυμός, αγωνία, ένταση κτλ.)
προκαλούν έκκριση αδρεναλίνης και κορτιζόλης.
Το χρόνιο στρές δημιουργεί αντίσταση ινσουλίνης με αποτέλεσμα το σακχαρο
 να μην απορροφάται απο τα κύταρα μας και να κυκλοφορει στο αίμα.
ΟΤΑΝ ΤΡΩΜΕ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΠΡΩΤΕΙΝΕΣ 
ΤΟΤΕ ΕΚΚΡΙΝΕΤΑΙ  ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΙΝΣΟΥΛΙΝΗ
Η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων υδατανθράκων χωρις καποια αναλογια με πρωτεινη
προκαλει δυσλειτουργια στον μεταβολισμο μας και υπερεκκριση ινσουλινης.
Η σωστή αναλογία ειναι 1 μερος πρωτείνης προς 3 μερη υδατανθρακες, σε μικρά  συχνά γεύματα.
Η αναλογία πρεπει να καθοριζεται με βάση το γλυκαιμικό φορτίο καθε υδατάνθρακα (απο τους πίνακες).
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΡΟΦΩΝ ΜΕ ΥΨΗΛΟ ΓΛΥΚΑΙΜΙΚΟ ΔΕΙΚΤΗ
Υδατάνθρακες με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη στη σύγχρονη διατροφή είναι κατά κανόνα οι
 επεξεργασμένοι φυσικοί υδατάνθρακες (μακαρόνια, αποφλειωμένο ρύζι, ψωμί απο
λευκό  αλεύρι, σνακς, αναψυκτικά, λευκή ζάχαρη κτλ.)
Ολα αυτα απορροφωνται πολυ γρηγορα απο το λεπτο έντερο εκτοξευοντας βίαια
την παραγωγη ινσουλίνης σε πολυ υψηλά επίπεδα.
Η διατροφή με πολλούς υδατάνθρακες υψηλού γλυκαιμικού δείκτη, το χρόνιο στρες,
τα αρνητικα συναισθήματα, τα λιγα αλλα τεράστια γεύματα, η έλλειψη οποιασδήποτε  άσκησης,
η αποφυγή φρέσκων λαχανικών στην διατροφή μας, η παχυσαρκία, το κάπνισμα,
δημιουργούν μια συνεχή πίεση στο σύστημα αφομοίωσης της τροφής του οργανισμού μας.
Εμείς λοιπον αυτο που εχουμε να κανουμε ειναι να ελαφρυνουμε αυτη την πιεση ωστε να
του δωσουμε τη δυνατοτητα να αυτοεπιδιορθώνεται και να παραμενει υγιές.
ΜΙΚΡΑ - ΣΥΧΝΑ ΓΕΥΜΑΤΑ
Τουλάχιστον πέντε γεύματα την ημέρα.
Αυτα μπορούν να κατανεμηθούν ως εξης:
Πρωινο - Μεσημεριανό - Βραδυνό  και δυο πιο μικρα ενδιάμεσα (σνακ)
Παραδειγμα: Πρωινό 08:00 - Σνακ 12:00 Μεσημεριανό 14:00 - Σνακ 18:00Βραδυνο 21:00
ΣΩΣΤΗ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΠΡΩΤΕΙΝΗΣ - ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΑ
Αρκεί ενα μόνο γεύμα με σωστη αναλογία πρωτείνης - υδατάνθρακα για να επαναφερει
σε ισορροπία το σακχαρο στο αίμα.
Η αναλογια αυτη ειναι 1 προς 3 λαμβάνοντας υπ οψιν
το γλυκαιμικο φορτιο καθε υδατάνθρακα απο τους ειδικους πινακες.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΕ "ΚΑΛΟΥΣ" ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ
Καλοί υδατάνθρακες ειναι τα φρέσκα λαχανικά
(ντομάτα, μαρούλι λάχανο, πιπεριά, κουνουπίδι, μπρόκολο, αρακάς)
και τα φρουτα (μηλο, αχλαδι,καρπουζι, φραουλες κτλ)
Κακοί υδατάνθρακες ειναι τα καθε λογης υπερεπεξεργασμενα
τροφιμα  (μακαρονια, ψωμι, προτηγανισμενες πατατες, τσιπς κτλ)
καθώς και αυτα στην φυσικη  τους μορφη τα οποια εχουν πολυ υψηλο γλυκαιμικο φορτιο
και πρεπει να καταναλωνονται  με  μετρο (πατατες, αναποφλοίωτο ρύζι, καρότα, καλαμπόκι κτλ)
Εχει σημασία αν καταναλωνονται ωμα ή μαγειρεμένα διότι με το μαγείρεμα αυξάνεται
το γλυκαιμικό φορτίο.
Τα ωμα λαχανικα εκτός απο τη ρύθμιση του σάκχαρου, με τις ινες που περιέχουν
 καθυστερουν και την εισοδο του στο αιμα.
Η ΑΣΚΗΣΗ
Η πιο απλή άσκηση ειναι τό περπάτημα.Ανάλογα με τήν διάθεση και την δυνατότητα
ακόμα και δέκα λεπτά περπάτημα τήν ημέρα έχουν πολλαπλα οφέλη.
Το λεμφικό σύστημα, το σύστημα δηλαδή πού απομακρύνει τις τοξίνες  και τά δηλητήρια από
τόν οργανισμό μας δεν εχει δικη του αντλία οπως το φλεβικό την καρδιά.
Αντ αυτου η αντλία του λεμφικού συστήματος ειναι οι πατούσες μας.
Περπάτημα λοιπον οσο μπορουμε περισσοτερο
ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΤΡΕΣ 
Το ανθρώπινο σώμα ειναι μία ολότητα. Τίποτα δεν λειτουργεί ξέχωρα και από μόνο  του.
Τα πάντα συνδέονται και επικοινωνούν μεταξύ τους με αφάνταστη πολυπλοκότητα
απο το μικρο κύταρο μεχρι τις έδρες των συναισθημάτων στόν εγκέφαλο.
Ετσι λοιπόν η φροντίδα στην διατροφή μας θα απαλύνει το στρές δίνοντας μας την
δυνατότητα να σκεφτούμε πιό καθαρά τά προβλήματα μας και να τα αντιμετωπίσουμε
καλύτερα. Το στρες θα υποχωρησει κοκ
ΩΜΕΓΑ 3 ΛΙΠΑΡΑ ΟΞΕΑ 
Υπάρχουν 3 είδη ωμέγα 3 λιπαρών οξέων.
Το δεκαεξανοικο οξυ(DHA), το εικοσαπεντανοικο οξυ(EPA)και το λινολεικο οξυ (ALA).
Τα Ω3 λιπαρα οξεα δεν παραγονται απο τον οργανισμο μας, και για αυτο πρεπει να προστιθενται
 στην διατροφη μας.
Κυρια πηγη ειναι τα λιπαρά ψάρια οπως το σκουμπρί, ο σολωμός, η ρέγγα,  ο τόννος, οι σαρδέλλες.
Από τά ψάρια παράγεται το ιχθυέλαιο το οποίο περιέχει σε μεγάλα ποσοστά τα Ω3 λιπαρα οξέα.
Απο το ιχθυέλαιο με μοριακη απόσταξη παράγεται το μοριακά  απεσταγμένο ιχθυέλαιο το οποίο είναι
απαλλαγμένο απο βαριά μέταλλα, τοξικά απόβλητα και αλλες αχρηστες και επιβλαβείς ουσίες.
Εκτός από την συμβολή τους στην καλή λειτουργια τής καρδιας βοηθουν στην καλυτερη
ρύθμιση τής γλυκόζης του αιματος καί στήν μείωση της αντίστασης των κυτάρων στην  δράση
της ινσουλίνης.
Μειωνουν αμεσα τα τριγλυκερίδια και τήν χοληστερόλη καθως και τήν αρτηριακή  πίεση
προβληματα που εχουν ολοι οι διαβητικοι. Προστατευουν τα μάτια και γενικα την οραση
των διαβητικων.
Τέλος ειναι ασφαλή στην χρήση τους καθώς δεν επιβαρύνουν την δράση της ινσουλίνης.
Lactium
Το Lactium είναι μια φυσικη πρωτείνη που περιέχεται στο αγελαδινό γάλα.
Στήν ανακάλυψη της οδήγησε η παρατήρηση οτι τα μωρα ηρεμούν μετά το θηλασμό.
Εχει αποδειχθεί  κλινικά η αποτελεσματικότητα του στη μείωση του στρες, στην εξομαλυνση
των διαταραχών του  ύπνου, στη βελτίωση της διάθεσης και της libido.
Η ληψη του είναι ασφαλής γιατι δεν εχει τοξικότητα ειναι υποαλλεργικό και δέν
παρουσιαζει καμμιά παρενέργεια.

Παρασκευή, 29 Ιουλίου 2011

Η ΦΟΡΤΙΣΗ ΤΩΝ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

Καλο καλοκαιρι,

Τωρα ειναι η ευκαιρια να ξανανιωσουμε δυνατοι. Με πολυ ηλιο, κουραση, ζεστη,
ταλαιπωρια, μπανιο, ξενυχτι και ολα οσα σημαινουν καλοκαιρι στην Ελλαδα.
Ολα οσα εχουμε πει ισχυουν πιο πολυ τωρα, το φαγητο μας να ειναι ελαφρυ, η
ασκηση ετσι κι αλλιως θα γινει, ειτε σαν χορος, ειτε σαν κολυμπι, ειτε σαν
περπατημα ή για τους πιο ατυχους σαν δουλειες στο εξοχικο.
Τα της "οικονομικης" κρισης τα ειπαμε. Βραχοι ακλονητοι μεσα στο οικονομικο
matrix ετσι που ο νιο και ο μορφεας να πρασινισουν απο τη ζηλεια τους και
ο μεγαλος αδελφος να πεσει σε καταθλιψη απο την αδιαφορια μας προς τα
τεκταινομενα "οικονομικα συμβαντα".
ΙΣΧΥΡΗ ΑΥΤΟΕΙΚΟΝΑ
Κολυμπωντας προς το Φεγγαρι το βραδυ.