Πέμπτη 12 Οκτωβρίου 2017

ΜΙΑ ΦΑΛΑΙΝΑ ΠΑΓΩΣΕ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ







Αυτό το μπλόγκ ξεκινησε σαν μια (προχειρη) προσπαθεια να μοιραστουμε γνωσεις υγιεινης διατροφης με οποιον κατα τυχη
θα επεφτε πανω του.
Στην πορεια τα χρονια περασαν, αλλαξαν πολλα πραγματα, αλλάξαμε εμεις και φυσικα αλλαξε και ο σκοπος του μπλόγκ.
Απο εδω και στο εξης θα προσπαθησω να μοιραστω μαζι με οποιον
(παλι) κατα τυχη θα πεσει πανω του γνωσεις, συμβουλες, και
εμπειριες σχετικα με την αρρωστεια που απο τωρα και στο εξης
θα αναφερουμε σαν '' νοσο '' μια και τελευταια φορα που επισκεφθηκα καποια απο τους γιατρους που με εχουν βοηθησει
μου φανηκε φυσιολογικο να την λεμε ετσι.
Ειμαστε εγω και η συζυγος μου, αρρωστος ειμαι μονο εγω απο
ασχημη μορφη της νοσου, εχω πονεσει πολυ εδω και εναμιση χρονο τωρα και οπως ειπα πιο πανω θα ηθελα να μοιραστω με
οποιον εχει αναγκη γνωσεις και συμβουλες που θα μπορουσαν
να βοηθησουν. Ευχομαι σε οποιον θα ενδιαφερθει, περαστικα και
θελω να πιστευω οτι θα ακολουθησουν πολλες αναρτησεις.
Επειδη δεν τα καταφερνω στο να κανω προσχεδιο και να δημοσιευω μετα, οι αναρτησεις θα ειναι λιγο προχειρες και
αυθορμητες για αυτο σας ζητω συγνωμη εκ τον προτερων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου